luni, 19 octombrie 2009

Concluziile etapei a X-a

Rezultatel etapei a X-a

UNIREA ALBA IULIA - INTERNATIONAL PITESTI 1-2
URZICENI - FC VASLUI 1-2

PANDURII TG JIU - GAZ METAN MEDIAS 0-0
RAPID - CFR CLUJ 1-4
FC TIMISOARA - CEAHLAUL PIATRA NEAMT 6-0

GLORIA BISTRITA - OTELUL GALATI 2-1
ASTRA PLOIESTI - U CRAIOVA 3-1
FC BRASOV - DINAMO 0-1
POLI IASI - STEAUA 0-2

Putem vorbi de 2 surpeize si de 2 semi-surprize, si anume:
Prima mare surpriza vine din Giulesti unde Rapid a fost surcalasata de CFR Cluj; cel putin prin prisma scorului. Din punct de vedere al jocului putem spune ca este un rezultat cu totul nedrept. Rapid a avut doua penaltiuri neacordate, doua bare si mai multe ocazii decat clujenii. Deci, urmare a unui arbitraj prost, sa nu zic tendentios, a lipsei de noroc si peste toate a gafelor portarului Marinescu scorul a ajuns sa fie asa de disproportionat. Parerea mea este ca CFR Cluj ar fi meritat maxim un egal.
A doua surpriza ar fi victoria cu 3-1 a Astrei asupra Craiovei. Bun, de la U Craiova ne putem astepta oricand cam la orice.
Celelalte 2 semi-surprize in opinea mea ar fi Urziceni - Vaslui 1-2 si Brasov - Dinamo 0-1. De ce le consider semi-surprize? Pentru ca eu personal m-as fi asteptat la cel mult 1X in ambele partide. La Brasov pana acum nimeni nu obtinuse mai mult de 1 pct, iar Unirea Urziceni acasa era de asteptat sa invinga.
In rest, la Timisoara nu s-a pus decat problema scorului, desi Poli a evoluat, folosind un termen din hochei, cu echipa a doua (fara fratii Karamian, fara Bucur, Parks, ...); International Pitesti isi continua seria buna de meciuri in deplasare, Pandurii si Gaz Metan au incheiat la egalitate 0-0 dar ambele echipe au ratat cateva ocaszii; Steaua s-a impus tarziu la Iasi, dar pe fondul unui joc bun, presarat cu multe ocazii, si un gol valabil anulat aiurea pe motiv de ofside.
Un meci mai dubios, dupa parerea unora, a avut loc la Bistrita, unde gazdele au obtinut prima victori contra celor de la Otelul Galati. Nu am vazut acest meci, asa ca nu pot sa imi dau cu parerea.
Astept si parerile voastre, serioase sper, pe marginea acesor meciuri.

7 comentarii:

  1. balls, stai asa. zi in pula noastra si clasamentu' :D
    ai vazut cat fura chefereu? sa ne bagam pulile! e un fel de dinamu

    as vrea sa te vad cu ceva pronosticuri inainte de fiecare etapa, ca asa dupa e de cocos, hai baga daca te stii cu fol.balu'
    si aaaaaa...... iiiiih..... tz.... ce trea sa-ti mai zicem? hmmmmm... a da, MUIE STEAUA! (2003)

    RăspundețiȘtergere
  2. ok ... parere luata in considerare ... asa am sa fac. vei gasi pronosticurile mele inainte de fiecare etapa ... si le astep si pe ale tale. pt clasament am sa pun doar un link sa nu fac carnat aici. sunt un pic dezamagit ca nu ai comentat si tu o leaca etapa ... poate in viitor.

    RăspundețiȘtergere
  3. lasa carnatzu', zi cine e pe primul loc si atat! :D
    eh, daca o sa faci un preview, incercam sa pronosticam si poate comentam, daca citeai atent am avut o mica tentativa. vis-a-vis de chefere.
    si ce pula noastra ai facut de muie asta pune 2 comentarii la fel?!

    aici , ca tot e blogu de fol.bal, putem spune muie steaua?

    acelasi grupu tau de prieteni care e buni si cunoaste mult

    RăspundețiȘtergere
  4. nu stiu de ce plm tot baga toate comentariile de 2 ori... poate ca sa para mai multe?! :))
    am sa incerc sa remediez problema

    RăspundețiȘtergere
  5. despre CL ai de gand sa scrii?
    muie steaua, zic, ca aici am voie :d

    RăspundețiȘtergere
  6. in cazul in care nu ai observat, am postat deja un articol ...

    RăspundețiȘtergere
  7. v-ati fi asteptat sa se termine asa?

    RăspundețiȘtergere